Regulament Lideri.

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Regulament Lideri.

Messaggio Da Admin il Mar Giu 13, 2017 1:18 am


Funcția de lider este oferită jucătorilor cu suficientă experiență și activitate pentru a administra o facțiune într-un mod optim. Această funcție poate fi dobândită, în funcție de server, la propunerea liderului sau prin aplicație. De regulă se aleg cel puțin doi candidați care vor trece mai departe la un vot pe website unde vor vota pe rând stafful (admini + lideri) iar apoi membrii facțiunii la care se caută lider. Vă rugăm notați faptul că adminii de level superior decid care sunt jucătorii care intră pe lista de vot și nu liderul care are rolul doar de a propune.

Reguli Lideri și Facțiuni
1. Caracteristici Generale / General Characteristics
2. Subliderii Facțiunii / The Faction's Subleaders
3. Subforumul Facțiunii / The Faction's Subforum
4. Recrutarea Membrilor / Member Recruitment
5. Sancțiuni și Demiteri / Punishments and Dismissals
6. Reclamații Website și Raport de Activitate / Website Complaints and Activity Report
7. Promovare Membri și Sloturi Facțiuni / Member Promotion and Faction Slots
8. Reguli Suplimentare / Extra Rules



ro32.png
1. Caracteristici Generale / General Characteristics

Durata Funcției

RPG și RPG2: minim 4 luni de zile ca lider.
RPG3 și RPG4: minim 2 luni de zile ca lider.
Faction Punish 0/60
Orice lider care îndeplinește minimul de mai sus și e înlăturat prin cerere de demisie este scos cu Faction Punish 0.
Faction Punish 60/60
Orice lider care îndeplinește minimul de mai sus și este înlăturat acumulând 3 Leader Warnuri este scos cu Faction Punish 60.
Faction Punish 300/60
Orice lider care nu îndeplinește minimul de mai sus este scos cu 3 Leader Warnuri și Faction Punish 300.

Funcția de Lider este un privilegiu oferit de stafful B-Zone, nu un drept. Această funcție poate fi revocată în orice moment considerăm că nu vă faceți treaba corespunzător.

Renunțarea

Renunțarea la funcția de Lider și propunerea unor noi candidați se va face printr-un post în topicul din secțiunea liderilor cu cel puțin 3 zile pentru a avea suficient timp să găsim un Lider nou.
-- veți fi scoși din funcție numai după alegerea noului Lider.
-- dacă nu vă faceți treaba până la alegerea noului lider veți fi scoși cu Faction Punish 300 indiferent de durata voastră ca lider.
-- cât timp încă dețineți funcția orice greșeală făcută va fi sancționată în continuare conform regulamentului chiar dacă v-ați depus demisia.

** O persoană care a deținut funcția de lider cel puțin 6 luni de zile și renunță la ea sau îi este scoasă va trebui să aștepte 3 luni de zile din momentul renunțării/scoaterii pentru a primi o altă șansă la o astfel de funcție.
** O persoană care a deținut funcția de lider sub 6 luni de zile și renunță la ea sau îi este scoasă va trebui să aștepte 6 luni de zile din momentul renunțării/scoaterii pentru a primi o altă șansă la o astfel de funcție.

Securitatea Contului

În cazul în care contul vă este spart, veți fi înlăturat din funcția de lider cu 3 Leader Warnuri, iar dacă de pe cont se produc abuzuri veți primi Faction Punish 300 și ban 30 de zile pentru asta.

Vă este strict interzis să împărțiți contul din joc sau de pe forum cu vreo altă persoană.
-- parola contului dumneavoastră nu trebuie cunoscută de nimeni altcineva.
-- dacă se dovedește că ați încălcat această regulă veți fi scoși din funcție (sancțiune: 3 Leader Warns).

Activitatea unui lider

Toate cererile de inactivitate se fac numai în topicul cu inactivități din subforumul liderilor. Un lider are dreptul la cel mult 14 zile de inactivitate o dată la 60 de zile.

1. Liderii care nu au minim o săptămână vechime nu pot face cereri de inactivitate.
2. Liderii care nu au minim o lună vechime nu vor putea face cereri de inactivitate mai mari de 5 zile.
3. Liderii care nu au minim 30 de ore jucate pe lună vor fi considerați inactivi și riscă să rămână fără funcție după cum consideră adminii.
4. Liderii inactivi de cel puțin 3 zile fără cerere de inactivitate vor fi înlăturați din funcție (sancțiune: 3 Leader Warns).
5. După expirarea unei cereri de inactivitate liderul are la dispoziție 24 de ore să se conecteze pe server sau va fi demis (sancțiune: 3 Leader Warns).
-- în cazul existenței unor probleme anunțați un Admin 4+ și faceți o Cerere de Inactivitate.
-- inactivitatea completă sau parțială fără a fi anunțată va fi sancționată cu un avertisment la început și înlăturarea din funcție dacă se continuă.

Comportamentul unui lider

Un Lider are obligația de a avea un comportament și un limbaj decent oriunde poate intra în contact cu alți jucători sau colegi (joc, forum, website sau în afara jocului).

Jignirile, batjocura, semnele obscene față de jucători sau comportamentul arogant, miștocar față de admini se vor sancționa mai ușor (sancțiune: Leader Warn).
Limbajul vulgar, chiar și cenzurat, se va sancționa mult mai grav (sancțiune: 3 Leader Warns).

Liderii care abuzează de funcție vor fi înlăturați cu Faction Punish 300 și ban 30 de zile pentru asta.

Mențiuni:
-- un avertisment verbal este echivalentul a unei jumătăți de avertisment.


ro32.png

2. Subliderii Facțiunii / The Faction's Subleaders

O facțiune poate avea maxim doi Sublideri simultan (sancțiune: Leader Warn).

Alegerea Subliderilor

Puteți alege cel mult 3 sublideri în decurs de-o lună (sancțiune: Leader Warn).
- luna de zile se calculează de la data din care ați promovat primul sublider (Ex. Dacă primul sublider a fost promovat pe data de 01.01.2017 atunci cel de-al patrulea sublider poate fi promovat abia pe data de 01.02.2017).

Subliderii se aleg astfel:
Aveți maxim o săptămână de când ați primit funcția să promovați un singur sublider din afara facțiunii sau dintre membrii de rank 1-2. (sancțiune: Leader Warn + rank down la sublider).
Alți sublideri pot fi aduși din afara facțiunii doar dacă au deținut minim rank 3 în facțiunea respectivă în ultimele 3 luni de zile (sancțiune: Leader Warn + rank down la sublider).
Următorii sublideri vor fi promovați numai din interiorul facțiunii dintre membrii de minim rank 3 (sancțiune: Leader Warn + rank down la sublider).
Notă: Subliderul nu trebuie să dea teste de intrare în facțiune dacă e adus din afară.
Dacă subliderul a primit rank down acesta va putea obține din nou gradul de sublider după minim o lună de zile de la degradare (sancțiune: Leader Warn + rank down la sublider).

Înlocuirea Subliderilor

Un lider poate înlătura gradul subliderului atunci când consideră că nu mai are nevoie de serviciile sale și-l va degrada acordându-i rankul în funcție de vechimea sa în facțiune și de regulile cu privire la acordarea rankului unui membru.
- pentru următoarea promovare a fostului sublider la rank 2-5 va începe numărătoarea din momentul în care a rămas fără Sublider.

Exemplu de degradare a Subliderului:

- în exemplul nostru Subliderul are o vechime în facțiune de 55 de zile într-un departament pe RPG1 și trebuie degradat.
- Liderul va trebui să verifice regulamentul general al tipului de facțiune din care face parte, mai exact la Regulamentul de acordare rank.
- mai apoi va trebui să adune numărul minim de zile de așteptare pentru fiecare rank după cum urmează:
-- pentru rank 2: 14 zile.
-- pentru rank 3: 30 de zile + cele 14 zile de la rank 2, în total 44 de zile.
-- pentru rank 4: 44 de zile + cele 44 de zile de la rank 3, în total 88 de zile.
- așadar Subliderul nostru are vechimea necesară pentru rank 3 în cazul în care n-a primit niciun Faction Warn.
- fiecare Faction Warn adaugă 14 zile suplimentare de așteptare.

Interdicții la Sublider

Jucătorii care primesc ban pentru necooperare vor primi interdicție la funcția de Sublider timp de 3 luni de zile la prima abatere. Durata interdicției se va dubla la fiecare abatere (sancțiune: Leader Warn + rank down la sublider).
Jucătorii care primesc ban pentru coduri/moduri grave vor primi interdicție la funcția de Sublider timp de 6 luni de zile la prima abatere. Durata interdicției se va dubla la fiecare abatere (sancțiune: Leader Warn + rank down la sublider).

Notă: Împărțirea conturilor/IP-urilor cu o persoană care are interdicție va extinde interdicția și pe conturile voastre, situație în care regulile de mai sus se aplică și vouă.


ro32.png
3. Subforumul Facțiunii / The Faction's Subforum

- modificarea topicurilor din cadrul facțiunii la care sunteți Lider se face numai prin aprobare de la un Admin 4+ (sancțiune: Leader Warn).
- topicurile nu se șterg, ele se pun pe hidden dacă nu mai aveți nevoie de ele.
- topicurile importante ale facțiunilor precum: Regulament, Anunțuri și așa mai departe trebuie să fie permanent puse ca Pinned.
- asigurați-vă că toate topicurile din cadrul facțiunii sunt actualizate la zi (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn dacă continuă).
- când faceți o modificare sau anunțați ceva, aveți obligația de a anunța acest lucru cu cel puțin 48 de ore înainte de a intra în vigoare (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn dacă continuă).
- nu permiteți membrilor să facă spam în topicurile facțiunii, în special în cel de Discuții între Membri.
-- eventual închideți topicul dacă se face prea mult spam și raportați postările respective.


ro32.png

4. Recrutarea Membrilor / Member Recruitment

Se vor accepta minim 2 jucători pentru fiecare loc liber în facțiune iar dintre aceștia va rămâne doar cel cu scorul cel mai mare la teste, excepție pentru alegerea subliderului când poate fi acceptat doar el sau atunci când termen de 24 de ore nu aplică mai mult de un singur jucător (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn următoarele).

Cerințe minime pentru a fi acceptat:

- să aplice și să aibă o aplicație decentă.
- să nu aibă interdicție în respectiva facțiune.
- să fie suficient de activ.
- să nu se afle pe blacklistul unei facțiuni.
-- dacă jucătorul se află pe blacklist și a reușit să intre în facțiune va trebui să plătească blacklistul sau va fi demis.

Jucătorii care nu îndeplinesc cerințele minime sau sunt acceptați în mod greșit vor fi demiși fără Faction Punish și liderul sancționat (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn următoarele).

Deschiderea Aplicațiilor

Aplicațiile pot fi deschise atunci când există cel puțin un loc liber în facțiune sau urmează să se elibereze un loc.
- Liderii au obligația de a deschide aplicațiile și de a recruta minim 2 jucători atunci când au cel mult 5 locuri libere.
-- dacă liderul nu are cerere de inactivitate și nu recrutează timp de 5 zile când are cel mult 5 locuri libere va fi sancționat.

Încălcarea tuturor regulilor de mai sus se sancționează cu: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn la următoarele.

Răspunderea la Aplicații

- ordinea în care răspunde la aplicații nu este importantă.
- toate aplicațiile trebuie să primească un răspuns la cel mult 5 zile din momentul în care au fost realizate (sancțiune: Leader Warn).
- toți jucătorii respinși trebuie să primească un motiv întemeiat și argumentat pentru respingere (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn următoarele).

Notă: Dacă respingeți un jucător pe un motiv, nu acceptați alt jucător care nu îndeplinește nici el același motiv (sancțiune: Leader Warn).
Ex: Dacă respingeți un jucător pentru aplicație slabă și acceptați altul în aceeași sesiune de recrutare cu o aplicație la fel de slabă veți fi sancționați.
Nu puneți la motiv de respingere lucruri neclare (nu-mi inspiri încredere, nu ești activ etc.) ci oferiți informații concrete (ai primit 10 FW-uri recent pentru comportament, ai fost demis de multe ori pentru limbaj, ai prea multe sancțiuni primite de la admini, ai stat foarte puțin în toate facțiunile anterioare etc.).

Închiderea Aplicațiilor

Aplicațiile pot fi închise după cel puțin 2 de ore de la deschiderea lor, excepție când le deschideți doar pentru sublider (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn următoarele).

Testarea celor Acceptați

Doar membrii de rank 4+ pot da teste.
Liderul alege care membri de rank 4+ pot efectua teste.
Reguli:
Cei acceptați pentru teste vor susține un test de cunoaștere a regulamentului general și a regulamentului intern.

- testerii au obligația de a ține o evidență cu dovezi foto sau video pe parcursul testelor teoretice timp de 7 zile. Această evidență trebuie să conțină dovezi cu toate persoanele testate, a întrebărilor adresate acestora și a răspunsurilor oferite de ele. Dovezile nu le vor publica niciunde decât la cererea unui lider sau admin. În cazul în care se solicită aceste dovezi și nu există, membrul responsabil cu testul primește rank down iar cel testat trebuie să redea testele.
-- în cazul în care testul este dat în mod incorect testerul primește faction warn iar cel testat trebuie să redea testele cu un alt tester.
- testerii trebuie să prezinte regulamentul testului înainte de a-l susține cu jucătorul și să se asigure că acesta l-a înțeles cât și care sunt situațiile în care poate pica testul.
-- nu trebuie să existe discriminări sau diferențieri de niciun fel între jucătorii cu același nivel de experiență ori a jucătorilor străini.
-- fiecare jucător acceptat trebuie să i se ofere suficient timp să susțină testele și să aibă cu cine să le susțină; cel mult 72 de ore de la acceptarea aplicației. De preferat precizați-le o persoană de contact și un interval orar la care se pot prezenta (sancțiune: Leader Warn sau Faction Warn dacă e tester).
Test teoretic:
Testul conține 15 întrebări de complexitate medie din regulamentele generale și interne ale facțiunii.
Candidații au dreptul la cel mult 3/3 puncte greșite, astfel:
- vor primi 1/3 puncte pentru răspuns greșit sau lipsa unui răspuns în timpul cerut.
- vor primi 0.5/3 puncte pentru răspunsuri parțial corecte.
- la 3/3 candidatul va pica testul teoretic.

Candidații care încearcă să fraudeze testele vor fi sancționați (sancțiune: test picat + blacklist).
Testerii care încearcă să fraudeze testele sau nu le susțin vor fi sancționați (sancțiune: demitere).
Test practic:
Se va susține și test practic în cazul în care se consideră necesar, aici nefiind nevoie de o evidență. În cazul în care jucătorul dorește să raporteze proba practică trebuie să aibă el singur dovezi.

Reaplicarea în Aceeași Facțiune

Un membru demis din facțiune, voluntar sau nu, nu are voie sa fie invitat în aceeași facțiune din care a fost demis timp de minim 2 săptămâni.


ro32.png

5. Sancțiuni și Demiteri / Punishments and Dismissals

Toate sancțiunile pe care le poate aplica un lider cât și metodele de demitere se găsesc în regulamentul general al facțiunii de pe websiteul RPG.
Motivele tuturor logurilor de facțiune create pe website trebuie să fie concrete.

Exemple:
- sancțiune: precizați motivul concret al sancționării (limbaj, DM, wanted aiurea, raport activitate, etc.).
- ștergere sancțiune: sancționare greșită sau sancțiune expirată.
- promovare: felicitări, îndeplinire perioadă minimă.
- rank down: precizați motivul concret al sancționării (schimbare sublider, comportament, limbaj, blacklist aiurea).
- demitere: demisie, limbaj vulgar, ceartă cu colegii, neascultare rank superior, inactivitate, fraudare raport, raportare coleg pe website, blacklist.

Demiterea Membrilor

- înainte de a demite sau promova un membru verificați ce reclamații are și răspundeți la ele.
- acordați toate sancțiunile care trebuie să le primească înainte de a-l demite sau a-l promova.
- nu trageți de timp când răspundeți la reclamații pentru a promova membrul și apoi să-l sancționați deoarece veți fi voi sancționați.
- un membru cu cerere de demisie trebuie demis în cel mult 48 de ore, excepție când liderul are cerere de inactivitate.
-- dacă liderul are cerere de inactivitate trebuie să răspundă la demisie în cel mult 24 de ore după ce-i expiră cererea.

Sancționarea Membrilor

Un Lider are obligația de a-și sancționa membrii în mod corect atunci când aceștia încalcă regulile serverului sau ale facțiunii.
- favorizarea sau discriminarea anumitor membri în cadrul facțiunii se va sancționa.
- la ștergerea unei sancțiuni, a unei promovări, demiteri, etc. se va ține cont și de ora la care a fost primită sancțiunea, invite-ul.
- membrii care primesc ban 3 zile sau mai mult de la admini trebuiesc demiși din facțiune, în caz contrar veți fi sancționați.
-- trebuie să țineți respectivii membri în facțiune timp de 48 de ore până când fac cerere de unban și primesc un răspuns. Vor rămâne în facțiune doar dacă primesc unban de la admini, nu dacă își cumpără unban.
- orice membru care nu părăsește facțiunea prin cerere de demisie ci o părăsește fiind sancționat de lider o vă părăsi cu Faction Punish 10 sau 60 în funcție de situație.
- membrii care nu acumulează într-o lună de zile minim 20 de ore jucate vor fi sancționați până după cel târziu 3 zile de la începerea unei noi luni.
-- nu vor fi sancționați membrii care s-au alăturat facțiunii în ultimele 2 săptămâni din luna anterioară.
- în caz că aveți nelămuriri cu privire la sancțiuni contactați un Admin 4+ cu motiv și dovezi.

Jucătorii cu conturi multiple (cei care dețin mai multe conturi) nu li se permite să fie cu mai mult de un cont în aceeași facțiune.
- întrebați-vă membrii care au astfel de conturi și cu care cont doresc să rămână în facțiune; dacă aflăm că aveți astfel de conturi atunci ambele conturi ale respectivului jucător vor fi demise iar voi veți fi sancționați.

Notă: Încălcarea tuturor regulilor de mai sus se sancționează cu: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn la următoarele.
Membrii promovați înainte de a fi sancționați vor primi la loc rankul anterior.


ro32.png
6. Reclamații Website și Raport de Activitate / Website Complaints and Activity Report

Reclamații Website

- Liderii au obligația de a răspunde tuturor reclamațiilor adresate membrilor săi la cel mult 48 de ore de la deschiderea acestora.
- dacă liderul are cerere de inactivitate va avea la dispoziție 24 de ore de la expirarea cererii să răspundă reclamațiilor.
- în situația în care liderul are nelămuriri legate de reclamație și apelează la ajutorul adminilor fără a primi un răspuns din partea acestora în acele 48 de ore atunci respectiva durată nu se mai aplică.
- reclamația membrului cu cerere de inactivitate va rămâne deschisă până la 24 de ore de la expirarea cererii.
-- în tot acest timp liderul nu are voie să promoveze membrul sau să-i accepte cererea de demisie.
- dovezile din reclamații trebuie să fie valide, asta înseamnă: să aparțină persoanei care face reclamația, să nu fie mai vechi de 3 zile, să aibă pe ele numele reclamantului, serverul cât și data și ora.
-- reclamațiile care nu au dovezi valide vor fi anulate.
-- reclamațiile fără dovezi vor fi anulate.
-- reclamațiile pot fi refăcute cu dovezi valide.
- reclamațiile în care reclamantul folosește un limbaj vulgar vor fi anulate iar acesta va fi sancționat de admini.

Încălcarea tuturor regulilor de mai sus se sancționează cu: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn la următoarele.

Raport de Activitate

Liderul este cel care stabilește punctajele minime pentru rapoartele de activitate cât și pe ce criterii se acordă punctele.
Liderul are obligația de a corecta toate rapoartele de activitate efectuate de membrii săi, exceptând atunci când acesta are cerere de inactivitate.

Liderul are la dispoziție două săptămâni să corecteze un raport de activitate. Corectarea poate începe chiar din prima zi a raportului.
După expirarea celor două săptămâni raportul se va totaliza automat iar liderul nu va mai putea interveni cu nimic.
Corectarea acestuia se face pe website folosind una din două metode.
Metoda 1
Se intră în tabul Leader la Faction Activity.
- liderul va vedea aici fiecare punct efectuat de fiecare membru din facțiunea sa pentru ultimele două săptămâni din raport.
- va trebui să se ocupe în principal de punctele din săptămâna cea mai veche, cele din săptămâna cea mai nouă putând fi corectate și mai târziu.
- căsuța din dreptul fiecărui punct incorect efectuat de un membru trebuie bifată și selectată opțiunea de Invalidate după care confirmați acțiunea făcând click pe Submit.
-- Invalidate este selectat default, așadar nu trebuie să selectați voi manual asta.
- restul punctelor care nu au fost selectate rămân valide și corecte.
- totalizarea sau adunarea tuturor punctelor rămase valide se face automat de către website.
- numărul total de puncte al tuturor membrilor poate fi apoi văzut în tabul Factions, Facțiunea Membrului, Faction Reports.
Metoda 2
Se intră pe rând pe profilul fiecărui membru al facțiunii în tabul Faction Activity.
- singura diferență dintre Metoda 1 și 2 este că în aceasta din urmă veți vedea doar punctele unui membru, nu ale tuturor.
- corectarea se face la fel ca la Metoda 1.

Încălcarea tuturor regulilor de mai sus se sancționează cu: Avertisment Verbal prima abatere, Leader Warn la următoarele.


7. Promovare Membri și Sloturi Facțiuni / Member Promotion and Faction Slots

Duratele de mai jos sunt duratele minime care trebuiesc așteptate. Liderul decide când un membru merită să fie promovat.
Adminii vor face promovări doar atunci când liderul facțiunii le cere asta.
Numărul de zile de promovare reprezintă numărul de zile pe care trebuie sa-l aștepte un membru de la ultima promovare pentru a dobândi noul rank.

English

The durations below are the minimum durations members have to wait. The Leader is the one who decides when a member deserves to get promoted.
Admins will make promotions only when the faction leader asks them that.
The number of days for promoting represents the number of days a member has to wait from his previous promotion to get the new rank.

ALL B-ZONE.RO RPG SERVERS
Rank Auto Rank (zile/days) Manual Rank (zile/days) Auto FW-Clear (zile/days) Manual FW-Clear (zile/days) Manual AV-Clear (zile/days)
Factiuni Pasnice / Peaceful Factions
1 0 0 21 14 7
2 21 14 21 14 7
3 21 14 21 14 7
4 0 21 21 14 7
5 0 30 21 14 7
6 0 0 21 14 7
Total slots: RPG - 50, RPG2 - 50, RPG3 - 30, RPG4 - 30
Notes: Fiecare FW primit adaugă 14 zile suplimentare de așteptare pentru a promova. // Each FW received adds an extra 14 waiting days to get promoted.
Ganguri / Gangs
1 0 0 30 21 7
2 21 14 30 21 7
3 28 21 30 21 7
4 0 30 30 21 7
5 0 44 30 21 7
6 0 0 30 21 7
Total slots: RPG - 40, RPG2 - 30, RPG3 - 25, RPG4 - 20
Notes: Fiecare FW primit adaugă 14 zile suplimentare de așteptare pentru a promova. // Each FW received adds an extra 14 waiting days to get promoted.
Departamente / Departments
1 0 0 30 21 7
2 21 14 30 21 7
3 28 21 30 21 7
4 0 30 30 21 7
5 0 44 30 21 7
6 0 0 30 21 7
Total slots: RPG - 50, RPG2 - 50, RPG3 - 40 NG, 30 Other, RPG4 - 25
Notes: Fiecare FW primit adaugă 14 zile suplimentare de așteptare pentru a promova. // Each FW received adds an extra 14 waiting days to get promoted.
Hitmen Agency
1 0 0 30 21 7
2 21 14 30 21 7
3 28 21 30 21 7
4 0 30 30 21 7
5 0 44 30 21 7
6 0 0 30 21 7
Total slots: RPG - 45, RPG2 - 45, RPG3 - 30, RPG4 - 30
Notes: Fiecare FW primit adaugă 14 zile suplimentare de așteptare pentru a promova. // Each FW received adds an extra 14 waiting days to get promoted.


ro32.png

8. Reguli Suplimentare / Extra Rules

1. Fiecare Lider are obligația de a respecta Regulamentul Serverului, Regulamentul Liderilor, Regulamentele Facțiunii sale cât și să aplice sancțiunile corecte pentru încălcarea acestora.
2. Un Lider nu are voie să facă reclamație unui alt Lider, inclusiv de pe conturi cu care împarte IP comun (sancțiune: Leader Warn prima abatere, Demitere dacă continuă).
-- în cazul în care există motiv de reclamație se va contacta prin PM un Admin 4+ cu motivul și dovezile necesare.
3. Nu este permis să se dea Wipe la membri fără un motiv extrem de serios și ca o ultimă soluție (sancțiune: Demitere FP 300).
-- se acordă Wipe numai prin aprobarea unui Admin 4+.
4. Liderilor le este permis să joace pe alte conturi pe același server cu aprobare de la adminii 4+.
5. Un avertisment la funcția de lider poate fi înlăturat după minim o lună de zile de la primirea acestuia în cazul în care n-ați mai primit alte avertismente între timp.
-- aceste avertismente se vor înlătura numai la cererea liderului și numai cu acordul unui Admin 4+ dacă acest consideră că liderul merită să-i fie șters avertismentul.
6. Este strict interzis unui Lider să ceară diverse compensații pentru a accepta un jucător în facțiune, a-l trece testul, a-l scuti de sancțiuni, a-l promova, etc (sancțiune: Leader Warn prima abatere, Demitere dacă continuă).
7. Liderii de Ganguri care au într-o lună de zile cel puțin 10 membri banați pentru coduri, necooperare la control sau interdicție pe conturi secundare riscă sancțiuni grave dacă acest număr crește în continuare (sancțiune: Leader Warn sau Demitere).

Admin
Admin

Messaggi : 6
Data d'iscrizione : 13.06.17

Vedi il profilo dell'utente http://rpg1.forumgratuit.ro

Tornare in alto Andare in basso

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto


 
Permessi di questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum